Poniżej przedstawiamy kroki które należy wykonać aby szybko sprawnie i bezproblemowo dokonać reklamacji towaru.
1. Szczegółowo wypełnić formularz reklamacji który można pobrać tu:
2. Zostanie państwu nadany (oraz przesłany droga mailową) numer RMA który należy umieścić na paczce w widocznym miejscu. Zostanie również przesłany adres do odesłania towaru. Numer ten stanowi jednocześnie potwierdzenie przyjęcia reklamacji/zwrotu.
Informuję iż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu paczki od Państwa do Nas.
Proszę zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. Proszę ją również nadać w sposób umożliwiający dochodzenie ewentualnych roszczeń w stosunku do spedytora (kuriera lub poczty).
Paczkę proszę dostarczyć na wyżej wskazany adres na własny koszt.
Informuję również iż nie przyjmujemy paczek za pobraniem.