Procedura reklamacji

 

Poniżej przedstawiamy kroki które należy wykonać aby szybko sprawnie i bezproblemowo dokonać reklamacji towaru.

1. Szczegółowo wypełnić formularz reklamacji który można pobrać tu: DOC   PDF  oraz przesłać go na email: allegro@logos-net.pl

2. Zostanie państwu nadany (oraz przesłany droga mailową) numer RMA który należy umieścić na paczce w widocznym miejscu. Zostanie również przesłany adres do odesłania towaru. Numer ten stanowi jednocześnie potwierdzenie przyjęcia reklamacji.

3. Spakować towar najlepiej z oryginalnym opakowaniem oraz z wszystkimi elementami z jakimi  został dostarczony.
 
4. Dołączyć dowód zakupu (najlepiej Paragon lub ksero FV lub inny dokument potwierdzający zakup) oraz podpisany formularz reklamacji.
 
5. Wysłać towar na adres który otrzymają Państwo wraz z numerem RMA.
 

Informuję iż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu paczki od Państwa do Nas.
Proszę zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. Proszę ją również nadać w sposób umożliwiający dochodzenie ewentualnych roszczeń w stosunku do spedytora (kuriera lub poczty).
Paczkę proszę dostarczyć na wyżej wskazany adres na własny koszt.
Informuję również iż nie przyjmujemy paczek za pobraniem.